Habbo Hockey - säännöt

Habbo Hockeyn säännöt.

Re: Habbo Hockey - säännöt

ViestiKirjoittaja Chettola » 12 Heinä 2011, 15:23

Yhy mun mokeura on ohi tämä on hulluutta, hulluutta! No, aina voin taistella.
Kausi 20 - Avalanche
Kausi 31 - Fury
Kausi 35-36 - Hustlers (K36; Hopeaa + V.Vujtek)
MM 2011 - Venäjä
Kausi 37 - Saints (Kultaa + Neg. yllättäjä)
Kausi 38 - Wildwings
Kausi 39 - Avalanche (Hopeaa + Runkosarjan voittaja (Joukkue))
Kausi 40 - Crvena Zvezda (Hopeaa)
Kausi 41 - Wheel Walkers (Pronssia)
Kausi 42 - Saints (Kultaa + Sekunti)
Kausi 43 - Avalanche (Kultaa + V.Vujtek)
MM 2013 - Venäjä

Kaudet: 11
MM-kisat: 2

Mitalisaldo: 3-3-1

Windor kirjoitti:Kuva

Kuva
Chettola

ViestiKirjoittaja Somerjoki » 12 Heinä 2011, 15:32

Chetto :D ei se oo nii justiinsa vaikka mm-kisois imasitki 3 maalii peräkkäi jne :)

Sääntöihin lisätään vielä niille joille se on epäselvää: kakkosnickailun suunnittelu on kiellettyä pelikiellon uhalla, samoin pelaaminen toisella nickillä esittäen junioria vaikka olisi ennenkin pelannut. (eli esim. pirtelok aka H.Lungvist joka potkittiin saintsista esitti junioripelaajaa ja meni ramseihin)
Kuva
Somerjoki
Admin
Admin

ViestiKirjoittaja deaf » 15 Heinä 2011, 20:25

Somerjoki kirjoitti:Chetto :D ei se oo nii justiinsa vaikka mm-kisois imasitki 3 maalii peräkkäi jne :)

Sääntöihin lisätään vielä niille joille se on epäselvää: kakkosnickailun suunnittelu on kiellettyä pelikiellon uhalla, samoin pelaaminen toisella nickillä esittäen junioria vaikka olisi ennenkin pelannut. (eli esim. pirtelok aka H.Lungvist joka potkittiin saintsista esitti junioripelaajaa ja meni ramseihin)

Tästä huomaa, että HH on kaivamassa itselle arkkua tai joko somer on idiootti. En näe syitä, että miksi minua epäillään "H.Lungvist", jos en tiedä kuka henkilö on ja sen lisäksi en käytä sanaa "entä", se on avain syyttömyyteeni. Ja se screen näytti, että 19.00 kello tapahtuma. Paitsi olin LoL:ssa hugo9:n kanssa (Leo) Hän voi hyvin todistaa minun syyttömyyteeni. Ja lavastaminen on vakavampi, kuin kakkosnickkailu (vaikkei ole, koska en ole missään tiimissä, eli en rikkonut sääntöä, paitsi en ole toi tyyppi) Miksi minä teeskentelisin oleva junnu, jos tiedän jääväni kiinni helposti suomen kielen takia, paitsi tolla on vitun selkeä suomen kieli.

Vaatisin, että lavastajalle 2x kielto, kuin minulle annettiin. Ai nii teil ei ole todisteita, että olen toi. Voin hyvin tehdä toisen hahmon ja teeskentelen oleva vaikka "kismet5" sit häntä syytellää heti. Paitsi en kykenee siihen, koska suomen kieleni on esto.

Somerjoki haista VITTU vitun törkynatsijohtaja.
deaf

ViestiKirjoittaja Somerjoki » 15 Heinä 2011, 20:32

Pirte, oot syyllinen kunnes voit hommaa mulle pitävän todisteen/todistajan joka on rehellinen joka sanoo että et oo lungvist.
Kuva
Somerjoki
Admin
Admin

ViestiKirjoittaja deaf » 15 Heinä 2011, 21:14

Somerjoki kirjoitti:Pirte, oot syyllinen kunnes voit hommaa mulle pitävän todisteen/todistajan joka on rehellinen joka sanoo että et oo lungvist.

toi todiste ei ole riittävästi vedenkestävä. Koska tossa voi olla ketään vaa paitsi suomen kieli on TODISTE. OOTKO SOKEA VAI HALUATKO MUSTA EROSSA HH:STA SIKSI OOT TUOMMOINEN KUSIPÄÄKÄVELEVÄ.
Kaikki tiedävä't jo sen, että en ole toi = purkaa kiellon, paitsi en mä pelaa HH:ta.
deaf

ViestiKirjoittaja Kismet » 15 Heinä 2011, 21:37

Pirte voit rauhottua sain todistettuu sut syyttömäks ja oikeen syyllisen nalkkii
Kismet

ViestiKirjoittaja Sjomin » 16 Heinä 2011, 09:42

Kismet kirjoitti:Pirte voit rauhottua sain todistettuu sut syyttömäks ja oikeen syyllisen nalkkii

kukas oikea syyllinen on?
IIIIIIIIIIIIIII

Kuva
Sjomin
Moderaattori
Moderaattori

ViestiKirjoittaja Kismet » 16 Heinä 2011, 11:09

J.Enlund aka Sir.Diamond
Kismet

ViestiKirjoittaja Sjomin » 16 Heinä 2011, 11:58

Kismet kirjoitti:J.Enlund aka Sir.Diamond

Hahhaa 5 kautta vaan pelikieltoa ja Bulldogzz ulos liigasta. Voi vitun pelle :DDDDDDDDDDDDDDDD
IIIIIIIIIIIIIII

Kuva
Sjomin
Moderaattori
Moderaattori

ViestiKirjoittaja Kedruth » 28 Loka 2011, 23:30

Sääntöjä päivitelty, mainitkaa jos jotain uupuu edelleen
Kedruth

EdellinenSeuraava

Paluu Säännöt